Bling Bling

Godmorgon på er!
Åh, vet ni vad jag gjorde igår? eller ja... rubriken är ju ganska avslöjande .... ;) Jag Blingade iallafall min tävlingshjälm! Prövade också på en av mina andra hjälmar med pärlorna räckte inte till så måste se till att beställa lite till!
Men blingade rosetten på min Charles Owen hjälm! Så här blev resultatet!
Va tycks? Jag gillad det jättemycket! Syns inte... men det skiftar lite i olika färger typ. Svårt att förklara med jättesnyggt! Ska se om jag får någon bild på den ute!
Tänkte ha den på hoppningen imorn så får vi se om jag får några kommentarer om den!
Så här blev den andra hjälmen. Men tänkte ha lite i mitten också vid ventilhålen för blev aningens tomt som den är nu.
Nu ska jag ut och rida! Har massor att rida idag! Ska rida PW och Z hemma. Hoppar nog båda litegrann. Sen ska jag hoppa Britney och Calle på Wittvång! Vilken hästdag!
Puss och Kram
Lollo

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt snyggt!!! :D

2011-04-06 @ 11:18:58
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

sjukt snyggt :D

2011-04-07 @ 10:58:35
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0