Och magen är alderles platt...

Här ska ni höra om vad lilla Smutz har hittat på!
Tar det från början...
Smutz är min lilla katt som jag fick av min kompis för ca 2 månader sen. Dom hade hittat henne ute på vägen och skulle avliva henne om ingen ville ha henne!
Och tidsoptimist som jag är sa jag självklart ja och antog mig uppdraget med katt! Kände väll att hon inte fick högsta prioritet men ja, hon trivs nog rätt bra. Nu på senare tid har jag verkligen sett hur hon börjar växa på bredden! Hon har varit väldigt tunn men nu har hon fått en rätt stor mage! Och den senaste veckan har vi konstaterat att hon inte kan vara annat än dräktig!
Hennes mage var verkligen som en ballong!! Bara en tidsfråga tills hon skulle föda!
Och igår när jag kom hem från Frimis så låg hon inte i rummet som hon brukade göra! Dock kurrar hon som hon alltid gör och att lokalisera ljudet var inte speciellt svårt! Men där låg hon gömd i en liten vrå men små bäbisar!!!!! :D Aaaa va gooos! Jag vet inte hur många det är eller hur dom ser ut! Ska försöka ta mig en närmare titt idag men hon är ju så nervös och försiktig av sig så vill inte skrämma henne!
Men sjukt mys! Dock vet jag inte hur jag ska bli av med kattungarna sen... Någon som är interesserad?

Kommentarer
Postat av: maya

Åh vad mysigt!<3

2011-04-28 @ 10:58:44
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Ja det är både frustrerande och otäckt när de rymmer. Hon hade tydligen varit ute på vägen och en motorcyklist hade varit tvungen att tvärnita! Inte kul!



Hittat några bra träningstävlingar nu. Vill inte åka ut på lokal är utan köra på några små minitävlingar först. :D



TACK!!

2011-04-28 @ 14:25:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

BÄBISAR !! Små små Kittys,,,, Smuts avkommor o dina barnbarn.. GRATTIS !

2011-04-28 @ 16:01:37
Postat av: Martina

Goooossssigt!!!! Bilder vill jag ha! :) miss you

2011-04-28 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0