Tidsinställt

Har en hel del i stallet att göra så lägger upp ett tidsinställt inlägg så ni inte får det så tråkigt här! Har nog en hel del att rida, mocka och smörja iordning.
Tänkte visa er en otroligt cool barncykel som jag hittade i mitt bildarkiv. Tyvärr hittar jag den inte längre där jag hittade den förrut som var här. Vet inte om den inte finns längre eller om den finns någon annan stans!
Visst är den sjukt cool! Men som sagt hittar jag den inte någonstans... Men vill hemsk gärna ha en sån till mina barn i framtiden så får väll utforma en egen då om jag inte hittat den tills dess!
Puss och Kram
Lollo

Kommentarer
Postat av: emma fors

tror vi startat 4-5 stycken nu :) ne men tycker 120 är svårt och har lite problem med mariestad å hon kändes inte så bra i 110:D haha!

2011-04-06 @ 14:14:14
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0