Underbar dag!!! <3

Hej på er!
Idag har det varit massor som har gjorts!
Fick mig en ordentlig sovmorgon och satt ute i underbara solen och åt frukost!
Sen var jag ute i stallet och fixade lite och hästarna fick vatten och mat i sina hagar!
Vid 1 kom Emma och Mille hit!!! Myys! Jag hoppade Britney inför tävlingen också som skötte sig toppen!! Laddad som attan var hon!
Sen red Emma och jag ut på en långtur med Calle och Z! Superhärligt med massa prat och härliga galoppsträckor!!
Vid 6 åkte vi iväg till Camilla och hälsade på underbara Loke! Loke stog på Kvinnersta när vi gick där men är sen 2 år tebax köpt av Camilla! Supertrevligt att träffa dom och kul att se Loke igen! Massor med bilder blev det som kommer upp!
Nu ska jag verkligen försöka sova för jag och Emma ska upp klockan 02.15!!!! Usch va tidigt! Emma ska nämligen iväg till Cypern och jobba i 6 månader!!! GALET! Och då ville jag åka och lämna henne! Så då bär det av till Arlanda innan jag åker hem och rider någon häst innan jobbet! Och Mille ska med som sällskap!!! :D
Hade toppen alla!
Puss och Kram
Lollo

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Många härliga bilder! Fin blogg! :)

2011-04-29 @ 16:16:39
URL: http://cathie.se
Postat av: Emma

Vad har du för ursäkt till den dåliga uppdateringen???? :O Saknar dig massa! <3

2011-05-01 @ 16:58:33
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0