Underbar Helg!!

Underbar helg för mig, dålig uppdatering på bloggen! Blir väll så om man har för mycket till liv ;)
En kort summering över helgen!
Var ute i fredags efter jobbet så cyklade inte till stan, hade en galet rolig utekväll med underbart folk! Cyklade hem vid halv 7 på morgonen för att rida Britney och Calle. När ja kom hem möts jag dock av en Calle som blivit sparkad på frambenet. Exakt på samma ställe som Britney blev sparkad på tävlingen! Sjukt trist så han har fått tagit det lungt några dagar nu och blev ingen tävling för honom idag...
Men Britney var fin att rida iallafall! Sen åkte jag till jobbet och jobbade till 6. Åkte vidare till Maya efter att ha knoppat och fixat Britney till tävlingen. Hade supermyys filmkväll med Maya och Emma! Eller ja, innan jag tvärslockade framför tvn ;) Men var supermys att träffa dom iaf, men sov ju inte så mycket i fredags så tog igen det igår ;) Får se om jag har några bilder därifrån :) Emma var lite fotograf! (Hm... dom första 3 minutrarna?)
Så idag var det div 1 på hemmaplan! Himla skönt att det var så nära! Eftersom att det var ganska mycket starter så åkte vi dit och hoppade PW först. Hon skötte sig jättebra och hade ett ner! (Helt mitt fel!)
Sen åkte vi hem och fixade allt i stallet och så innan vi åkte tillbaka med Britney. Hoppade 120 och sen lag med henne :) i 120 var hon felfri i grunden och hade ett ner i omhoppningen men superfiin! Lyssnade bra och hoppade super!! Världens fiinaste häst!!
Skötte sig lika bra i 120 i laget med tyvärr rev sista... Inte mycket hon var i och hade lite oflyt på våran sida. Blev 5/6 tror ja av 12 lag. Så helt okej :) Bästaste lagkamraterna har jag som red så fina ritter! Däremot lyckades vi kvala till finalen i VÄSTERVIK! Superkul! Så 14-15 Maj blir det iväg på final!
Så nu har ni fått en snabbsummering över min helg :) Älskar när helgerna är så här! Massa uppbokat med bara roliga saker! Hoppas alla andra helger blir så också framöver!
Men är helt sjukt trött nu iallafall så tänkte sova nu! Men vi hörs imorn!
Älskar er!
Puss och Kram
Lollo

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Självklart får du sälja dem vidare ifall dem inte passar. Dem är mycket sparsamt använda och har senaste tiden legat förpackade i garderoben helt orörda så dem är i gott skick, men för säkerhetsskull ska jag be lillasyster att testa lyssna lite med dem så dem inte glappar eller nåt, men det borde dem inte göra eftersom dem legat i garderoben :P Men jag ska be henne att testa dem :)

2011-04-10 @ 23:19:12
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Maya

haha det var jättemysigt att träffa er! även om du sov ;D <3

2011-04-11 @ 10:30:21
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Emma

ooh, vad tråkigt med calle!!

Men det var supermys på lördagen!! Haha, men lite kort vart det iaf ;) <3 Det var mysigt även om du låg och sov <3

2011-04-11 @ 12:36:44
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0