Utekväll igår!

Hej på er!

Blev lite dålig med uppdatering igår men kom aldrig åt någon dator! Men jobbade till halv 7.

Sen for jag iväg till Efesos med Cassandra för att äta mat med Div 1 tjejerna och prata lite inför finalen i västervik 14-15  Maj! Är så galet taggad och känns så galet roligt! Nu blir det bara o se vilken häst som kommer med oxå. Har ju 2 fantastika hästar att välja på! Efter att ha suttit där ett par timmar och snackat om allt möjligt stack jag vidare till Ritz Nightclub där September spelade!

Träffade Emelie där och September var galet bra! Hade dock inte lyssnat på jättemånga låtar... var mest dom som gick på radio men var superskojj!! Men galet mycket folk (of course)!

Sov i stan och cyklade hem imorse igen! Så nu är jag hemma och ska snart och och "träna" Emelie och Z. Dom ska hoppa lite så jag ska vara deras coach! Bilder kommer!

Sen ska jag också rida Calle och Britney i paddocken! Får se om jag får någon villig själ som vill foto då :)

Hörs sen!


September


Kommentarer
Postat av: Emma

ooh vad kul! :D jag kan fota!! Får ta någon dag så fotar jag fina vårbilder på dig och någon hästis på något fint ställe! Vore inte det kul? Om du red barbacka o hade nån fin klänning eller någe, typ bland vitsippor?

2011-04-21 @ 13:25:05
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0