Superhelg!!

Hej på er igen! Nu har vi precis ätit på Mc Dounalds (typisk efter tävlingsmat när man inte ätit speciellt bra på hela dan :P)
Gick verkligen super idag med båda hästarna och dom var superfina! Prövade ett Cypriumbett på Britney som inte funkade alls så bytte tillbaka till hackamore idag och vilken skillnad!! Och vilka superdupersprång hon gör då! Känns som hon tar för sig lite mer och verkligen hoppar med kroppen! Urfiin var hon idag och var felfri i både 110 och 120 och 5:a i båda! Kunde dock inte svänga henne så bra med hackamoret men hon känar på sin vägvinnande galopp istället! åh, vad jag älskar den hästen!! <3 Nu vill ja ju ha kvar henne o inte sälja!! :(
Calle var superfin idag oxå! Hoppade toppen toppen! Var felfri i 110 och en delad andraplats. I 120 hade han ett ner, en ganska litet pet och jag höll han lite in i hindret så han rev med bak. Han var nog också lite trött efter en sån toppenhelg han gjort!
Så nu är vi på väg hem alla väldigt trötta men glada och känns super med cuperna jag deltar i! Kan skriva lite om vad det är jag är med i så ni vet nu när jag samlat lite poäng :)
Här får ni lite bilder på Britney igår som fick gå in på prisutdelningen när Calle var 3:a.
ÅH jag älskar det nya pannbandet jag fick i veckan från kyro! Visst är det snyggt?
Hoppas ni har det lika bra som jag i regnovädret!! Regnar som attans här på motorvägen >.<

Kommentarer
Postat av: emelie

GRATTTTIS!! :D <3

2011-06-19 @ 22:39:35
URL: http://meemeeliee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jätte snyggt pannband :) Och stiligt ekipage :)

2011-06-19 @ 23:02:19
URL: http://madeleineochmelizza.blogg.se/
Postat av: Malin

Fint det blev :)

2011-06-20 @ 13:38:12
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0