Love you sis! <3

Hej på er!

Har ridit Britney imorse! Hoppade lite serier, studs och travhopp. Gick rätt bra men hon tyckte det blev rätt jobbigt :) Så jag fick ut vad jag ville iallafall. Hoppade allt så glatt trots att hon fick kämpa på iaf :)

Sen var jag ute och gick en timma med Mixie och Z. Himla jobbigt att gå med dom då Mixie drar framåt och Z segar på bakåt... slutade med att jag satte ihop kopplena och höll mellan så fick z bromsa Mixie och Mixie dra fram Z :P

Nu ska jag och Alice åka iväg till Mediamarkt får vi se om det blir något inköp av dator eller så. Uppdaterar om hur det blir senare!



En bild på Alice o ja i Thailand för några år sen :) <3 Love you sis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0