Mac book PRO

Jahapp... då kom man hem igår med en Mac Book PRO :D Spännande! Dock har jag inte riktigt hunnit lära känna den för jobbade igår natt på Frimis och haft fullt upp med hästar och så idag! Nu håller jag på att fixa mig lite innan vi ska till moster och fika lite! :) myys!

Ska jobba på frimis sen 8-03! Massa taggad! :D Dock kommer ja nog inte vara lika taggad på jobb i kiosken imorn med en ganska tidig morgon för att hinna fixa hästarna innan... Men men... smällar man får ta :P

Hoppas ni har det bra alla!

Hästarna gick iallafall toppen idag! Hoppade Calle lite smått med studs och sånt idag oxå vilket han gjorde galant! och britney fick jobba lite på en åker med hackamore :) superfiina hästar! <3

Och ska försöka få bilder på kattungarna snart för dom är så söta så man döör! Superbusiga nu och trots deras halvkassa balans försöker de utforska världen och busa med sina syskon! Är 2 honer och 3 hanar. Så vet ni någon som vill ha så hojta till! :D

Nu måste jag åka iväg så jag hinner träffa mostrar och kusin innan ja börjar jobba :)
Puss och Kram!


Kattungarna för några veckor sen :)

Kommentarer
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Jaa, bilder på kattungarna! :D Vi är föresten intresserade av att köpa en liten kisse av dig ;)

2011-05-30 @ 18:24:06
URL: http://byall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0