The hangover part II

Hej på er!
Nu är jag hemma efter att ha jobbat til 8 och sen varit iväg på Bio med Cassandra! Såg The Hangover part II och den var sjukt bra! Har dock inte sett 1:an än men fick en ganska grundlig förklaring över vad som hände och vem som var vem så jag hade lite koll. Och kan säga att den var så sjukt sevärd! Galet bra! haha, skrattade en massa!
Sen kom vi hem o gosade lite med mina knaskatter! Dom är så söta! Dom älskar mina sovbyxor som är lite vida där nere! Dom klättrar hela tiden och jagar mig :P
Imorn ska jag hoppa PW lite så allt känns bra inför lördag :) Då är det tävling! Får hoppa in i div 2,5 laget med henne så det ska bli kul! Hoppar nog 1m och 105 (i laget). Tänkte hoppa 110 men det hade dom inte >.< Ska bli superskojj!
Dessutom ska jag vara lagledare till div 3 laget med dom duktiga ponnytjejerna på söndag! Fick ursnygga schabrak till dom idag så nu kommer dom vara snyggast i Viby! Dom vann första omgången så hoppas på favorit i repris på Söndag! Och självklart har jag kameran med mig och ska fota som bara den! :D
Ne, nu måste jag nog sova om jag ska ta mig upp imorn bitti :)
Puss och kram
Lollo

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad galet söta dom är!!!!! <3

2011-06-01 @ 14:45:10
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0