Nu händer mycket!!

Hej!
Har hittat på en del i helgen så har inte riktigt uppdaterat exemplariskt men haft lite inlägg iallafall!
Men idag kom Martina och Stockholmssläkten hit på besök! Dom kom hit för att fira en något sen påskafton och dessutom skulle Micke hjälpa till att kakla i mitt nya badrum!!!! Sjukt roligt! Som jag kanske sagt kommer jag få en lägenhet övanpå vårat garage! Blir en ganska normal 1:a och kommer bli supersnygg! Så idag blev det kaklar för fulla muggar med vitt och gråa kanter! Ska försöka ta bild på det! Så nu är nästan alla sidor i badrummet klart! :D
Red alla 3 hästarna igår och alla gick som klockor!! Råkade ha vägarna förbi Hööks igår och köppte ett remontträns och ett tredelat D-ringsbett. Köpte det till Z i hopp om att hon ska sluta gapa och hänga i bettet! Blev lite skillnad men dock tyckte jag bettet gjorde saksamma men tränset gjorde en del skillnad faktiskt. Så lite bättre iallafall!
Så här såg hon ut i sitt nya träns och bett:
Så dagen idag har jag ridit Calle på morgonen. Red honom över lite bockar. En långsida med ca 22m som jag red 6,7,8 galoppsprång på. En dogleg som även kunde ridas som böjt spår till dom bockarna på långsidan. En övning som man kan rida och trimma på ganska väldigt länge. Men gick jättebra iallafall och han lyssnade toppen!
Jobbade sen 11-18 innan det var påskmat med släkten här hemma :)
Så detta var min dag! Hoppas ni också haft det toppen! <3

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Sv. Hihi ja, alla tummar behövs så han inte dör av chock när han ser så många hinder samtidigt på banan :o haha <3

2011-04-24 @ 23:21:51
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Trevligt med nytt badrum, skulle jag också behöva.

2011-04-26 @ 11:20:12
URL: http://plattsattning-karlskrona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0