Dagens ridning

Red både Britney och Calle idag.
Britney red jag i paddocken med hackamoret och hon skötte sig toppen!! Mer framåt än hon varit dom senaste dagarna och jobbade på bra :) fiina hästen! <3
Calle fick en  uteritt och galoppera lite. Han har varit så himla loj och nästintill skänkeldöv senaste veckan och varit superseg... Som tur va vaknade han lite när vi var inne på banan i helgen :), men i övrigt har han varit jätteloj. Vet inte om det var pga värmen eller om han bara hade en trött period. Men nu ska jag försöka rida ut och galoppera och jobba honom på åkern och inte rida i paddocken i hopp om att han får tillbaka framåtdrivet igen :)
Nu sitter jag på jobbet fram till 8 och tänkte sen cykla iväg till Wittvång där klubben (Örebro RyttarTeam) anordnar P&R. Tänkte fota lite på dom sista ekipagen och hjälpa till att plocka bort :)
Hade bra alla!! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Jacobsson

Sv: Jag har en Jeremy Rudge och jag älskar den! Den passar mina långa ben jättebra. Men har du ekonomi för en Butet skulle jag nog slå till på en sån om jag var du :) Butet är min drömsadel!

2011-06-14 @ 22:14:46
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: anna

Sv; tack ! Nej, var tyvärr inte där då, hade tänkt det men det blev inte så ... :/ (;

2011-06-14 @ 22:31:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0