Love is in the air!

Nu har jag ridit på båda min stjärnor! Skötte sig toppen! Calle var rätt stark men det gjorde inte så mycket :) red ut dom båda litegrann i skritt, trav och galopp :)
Nu får dom en veckas vila och har tömt deras boxar så får dom gå ute i veckan :) Hörde att det skulle vara jätetvarmt och eftersom jag inte är hemma är det bra om mina föräldrar slipper mocka :)

Nu far jag och syter till Marieberg för ja måste köpa en bikini till Peace & Love! Hittar bara mina överdelar... >.<


Mina goa kattungar går lösa i hela huset nu! Ska nog försöka mig på att fånga in busisarna! Annars kan nog vad som helst hända ;)


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

va med i veckans blogg :D

2011-06-27 @ 15:41:23
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0