Midsommarfirande!!

Heej!
Red lilla B imorse!! Red henne lite skritt och trav och försökte få igenom henne med det vi jobbat på nu under dagarna :) OCh som alltid var hon grym! Gjorde allt jag sa! Underbar känsla på den hästen! <3
Sen har jag suttit på jobbet nu fram till 3 och ska skynda mig hem för att rida lite på Calle. Blir nog lite lungt som B eller rida ut litegrann :) För sen vid halv 5-5 far jag och Cassandra iväg på midsommarfirande med Maya och lite fler folk! Ska bli superroligt! Dock måste vi se till att komma hem inatt för jag ska iväg och tävla i Borlänge på Rommetravet och Cassandra ska agera chaufför imorn :P
Så imorn blir det ganska tidigt för tävling i Borlänge!! Supertaggad! Hoppas på bra väder för tävlingen är på gräs! och att jag har grym fotograf med mig då bilderna alltid blir så fina på gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0