Fullt ös!

Ledsen att min uppdatering har varit kass men har inte riktigt satt mig tillrätta sen jag kom hem! varit sjukt trött på kvällarna och fullt upp med stela och pigga hästar på mornarna... Men nu är jag Back on Track!
Har börjat satt igång hästarna nu iallafall. Britney får sättas igång lite direkt på banan medans Calle har fått gått ut lite i skogen. britney har en provridning på lördag så vill gärna ha henne igång och lite mjuk i sidorna så hon får en rättvis uppvisning ;) Men sen ska jag iväg en vecka igen på lördag till Kroatien! Nice! Så då får dom vila igen... Calle kan behöva ta det lite lungt så han får gå lite på halvfart den här veckan också.
Men Lilla B går iallafall toppen! Hon brukar kunna vara rätt pigg och så när man sätter igång henne efter en veckas sommarbete men hon skötte sig över förväntan! Lite stel och spänd men inget man kan säga så mycket om när hon inte gjort något på en vecka! Så tänkte hoppa henne lite smått imorn så får vi se! Goooa häst! <3
Calle red jag ut med i Tisdags och  idag fick han också gå i paddocken! Han blir lite stark när han inte vill jobba och hänger sig lite i bettet... vet inte riktigt hur jag ska komma åt honom då men tyckte ändå att det släppte lite i slutet... Men blir nog till att ta tag på lite dressyrträningar när vi kommer hem från kroatien!
Nu vet ni iallafall vad som händer på hästfronten! : Och uppdatering kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅH vill också åka utomlands!

2011-07-07 @ 10:32:38
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Sv: Aw tack :D vi får ta och ha en fotodag någon dag då ;)

2011-07-07 @ 12:16:29
URL: http://byall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0