Bilder från Romme!

När jag var och tävlade i Borlänge i Rommehoppet den 25 Juni så vann jag ett presentkort på bilder från equipes photoshop. var och kollade där och gillade 2 bilder! Den ena är under ärevarvet när Calle vann 110 och sen är det en bild från ett blått räcke med vit typ låda under. vet dock inte vilken jag ska välja! Supersvårt!
Kan inte lägga upp dom här men här finns en länk till bilderna!
Fick ju ingen egen blid från ärevarvet så kanske roligare att ha en sån bild än en hoppbild.... ja jag vet inte... blir till att fundera på! Har ni någon favvo kan ni ju lämna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ärevarvet är ju roligt att ha på :D

2011-07-08 @ 19:48:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Tack snälla du :D Min egen press på mig själv har ökat men jag tycker faktiskt att det bara är roligt och är väldigt träningssugen :D

2011-07-08 @ 20:39:47
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anna

Köp båda!

2011-07-08 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0