Ridning Calle

Hej på er!
Nu är tyvärr kameran på vift.. tänkte göra en presentation på alla men har tyvärr inte bilder på alla...
Men dom som är med är:
Amanda Hellman
Wima Martinsson
Johanna Scufca
Ellen Eklind
Josefin Lundberg
Erika Lundin
Cornelia Wallenborg
Sally Vittvången
Nu har jag precis ridit Calle för Erika :) Gick toppen! Calle skött sig super men ja behöver träna massoor! ;)
Tränade mycket på att inte få honom hängandes i handen och att få med yttersidan och i slutet bar han upp sig själv riktigt bra!!
Så tänkte ta med mig Britney hit oxå och träna med henne mest för min egen skull :)
Nu tränar Cassandra med Paz och jag äter pastasallad :)
Dom fantastiska ledarna och Amanda Hellman
Sekreterare Sandra Bäcklund
Dressyransvarig Wilma Jeppson
Ekonomiansvarig Cassandra Lusth
Bilder kommer så fort jag får hit kameran! :D

Kommentarer
Postat av: Wilma

Johanna har också en blogg ju.

Den heter Http://johannaskufca.blogg.se

2011-06-22 @ 22:27:56
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0