Fotobomber på Emelie och Z och grönt kort kurs Check!

Hej!

En liten summering över dagen då jag inte kom åt någon dator och inte lärt mig blogga via telefonen >.< Någon som har något tips på hur?!

Hjälpte som sagt Emelie att hoppa Z idag. Byggde upp en bana men en långsida med 21m och en kombination och lite så. Superkul var det och dom var jätteduktiga! Z prövade också det nya kittet jag köpt så ni får se hur luvan och schabraket ser ut! 


Sen red jag också Britney som var superduktig! Jättefin verkligen. Var avslappnad och sökte sig ner jätteduktigt! Hade Emelie med som fotograf så har lite bilder jag kan få tag kan få upp på henne också! 

Lilla Calle fick ridas ut då han kändes lite loj både idag och igår! Och då blev han pigg och glad och sprang på som attan! Så det var nog skönt för honom att komma ut och springa lite! Ska väll försöka planera in någon lite konditionsträning med Cassandra eller så när vi kan vara ute lite längre.

Klockan 6 kom det några tjejer från Örebro RyttarTeam. Vi hade grönt kort kurs för dom mellan 6 och typ halv 8. Vi hade mycket praktiskt och gick igenom lastning, visitering, lindande av ben, springa med häst etc... Var spännande och tjejerna var jätteduktiga!
Det var jag och Cassandra som höll i det idag och Cassandra stannade även med familjen och grillade och åkte inte hem förräns nu :) Så nu ligger jag i sängen och är galet trött :)
Så vi hörs imorn! Då kommer bilder från idag upp och troligtvis filmerna om jag hinner få upp dom!
Puss och Kram
Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0