Nattligt inlägg!

Hej på er!!
Ja, nu har jag finally en dator :P Klockan 4 på natten... Bra där Lollo! ;)
För er som inte listat ut det började jag dagen med ett besök hos Eklunda med Z. Vi ska nämligen betäcka Z i vår! Försökte ju förra året men blev inte riktigt som planerat. Så iår blir det ett nytt försök!
Desvärre var ägget inte tillräckligt stort men han trodde att hon skulle kunna insemineras på fredag! Så då ska vi dit igen! Spännande!! :D
Vilken fantastisk hingst som är den lyckligt lottade kan jag skriva i ett annat inlägg!
Sen red jag lilla Britney rätt lungt i paddocken! men hon skötte sig bra! Jag var lite ofokuserad så jag kan inte skylla det dåliga i ridpasset på henne :) Hon gjorde precis som hon skulle!!
Sen jobbade jag 11-20. Under mitt jobbpass fick jag förfrågan att jobba på Frimis som är en nattklubb i Örebro! Jobbgalen som jag är (VARFÖR?!) så tackade jag ja! Så vid 9 var jag iväg igen till Frimis och jobbade där nu till 3! Jobbade med att plocka in glas och diska etc... Var himla skojj och jättetrevlig personal som verkligen var välkomnande!! Så hoppas på att jag får jobba där igen!
En rätt fullbokad dag iallafall och jobb i 15,5 timmar med en timmas rast emellan! haha blir rätt slut av det :P
Men nu när jag kom hem var jag så uppe i varv och var tvungen att skriva lite här :)
Dessutom möttes jag av en galen överraskning när jag kom hem!! Ni anar inte vad det kan vara!!! Avslöjar inte förräns imorn då jag ska ta reda på lite mer!
Och imorn kommer Emma oxå!!! <3
Men nu är livet så galet bra igen! Så bra som man knappt borde få ha! :)
Puss och kram alla gooingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul med Z!!!! Och vad kul med jobbet på frimis!!! Då blir det vippen nästa!! :D

Och vad var det mer för kul överraskning???? Blir ju supernyfiken juu!!! Haha jaa snart kommer jag! <3

2011-04-28 @ 09:04:49
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0