Take me home!

Nu har jag en dator så nu blir det uppdatering!
Red Britney imorse! Red henne över samma övning som Calle gjorde igår. Med bockarna på långsidan och som dogleg. Övningen står lite mer utformat här. Britney var iallafall jätteduktig! Red henne med gramanen för att få henne att arbeta ordentligt och jobba med ryggen! Ibland kan hon bli lite för pigg och glad och blir då lite hög i nacken och tappar ryggen när det är så lågt.
Men behövde inte ha gramanen speciellt spänd utan hon var avslappnad ändå mestadels av passen! Kunde rida henne som Calle på 6-8 galoppsprång utan problem! Duuktig häst! <3
Galet taggad på att tävla mina duktiga hästar i helgen!! Var längesen jag tävlade dom nu! Eller ja, Britney hoppade ju div 1 i början på april men Calle hoppade inte sen 13-14 mars!!!! Så ska bli spännande! Ska båda få gå 120, 130! :) Första utetävlingen oxå! Som jag längtat till det! Är ju så mycket underbara att tävla ute!! Håller ni inte med?
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!!

Kommentarer
Postat av: Julia

2011-04-25 @ 15:58:34
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: K J L !

fin polle :D

2011-04-26 @ 13:45:30
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0