Ur fotoalbumet


Det här är mina underbara vänner Emma och Mille som sov med mig i stallet en natt 2009! Vi hade det sjukt roligt och mysigt! Sov i våran shettisbox som inte är speciellt stor men lagom för oss 3 att sova i! Fyllde upp med 3 eller 4 halmbalar tror jag så var jättemjukt och skönt och Fru Andersson (som våran shettis heter :P) Fick en rejäl bädd när hon skulle in där nästa gång :P vet dock inte om dom hästarna som stog inne tyckte att vi var lika roliga att ha i stallet dock :P


Ett minne från 2009 när Britney och jag tog DM silver! Det var våran andra 120cm! Gjorde 120 debuten i Segersjö och vann! Red våran andra 120 under DM i Kumla och kom 2:a! Är det inte en otrolig häst?
Var lite lagom nervös inför 3 kombinationen under DM bara då jag aldrig riktigt hoppat det på tävling då!

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

jaa det är så himla härligt! över 20 grader i april är ju insane :D

2011-04-24 @ 18:37:14
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Emma

oooh, underbart!!! <3

2011-04-24 @ 19:05:38
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0