Ur fotoalbumet!

Minne från en underbar tävlingshelg i Kungsör. Kungsörs sommarmeeting som jag inte tror att dom har längre. Dom hade haft det ett par år iallafall. Jag var där och startade med Yanara. Hoppade LC, LB dag 1 och LC,LB dag 2. En helt otroligt rolig helg med framgångar, superfin tävlingsplats och underbara klubbkompisar! Var första meetingen som jag sov borta och hästen också! Vi var jättemånga Örebro RyttarTemare med och var med på varje prisutdelning från LD-LB i varje kategori! För mig gick det super med Yanara och blev 2:a i LC, 1:a i LB, 1:a i LC och 3:a i LB! Vann meetingpris som var en akvarellmålning på världens fiinaste häst! Så här blev resultatet då :)
Min förra lilla kanin hoppsan! Hon är världens gooaste kanin som nu har det jättebra hos en liten tjej som har tid och ork att ta hand om henne! Hoppsan och hennes syster Hejsan är dom 2 vi hade kvar från den kullen! Myys!
Studiebesök på stuteri Melltorp i Hova! Där jag träffade på en urmyysig liten 1åring! Supergoo och jättenyfiken var den! Om ja var sugen på att köpa den! Fin hoppstam hade den också!

Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

SV; tycker ändån att det är dåligt av hööks att kopiera så mycket! diggar det inte alls!



ja, precis! har också sett prestiges, tycker också att det ser lite plastiga ut. annars är catago pro något att rekommendera! super passform :)

2011-04-14 @ 14:27:18
URL: http://eliani.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Usch då! Inte kul! Min komme rin med sår även utan brodd och senaste är en skelettskada pga brodd rakt in i frambenet. Vet inte hur hon lyckats!

2011-04-14 @ 14:50:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

nästa tävling är den 25 i skara :)! 110, 120 hoppar vi :) hoppas på att det blir första tävlingen iår på utebana! :)

Åh söta kaniner! Hade kaniner när jag var mindre :)

2011-04-14 @ 15:44:23
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0