Borta bra men hemma bäst!

Heej på er!!!
Nu sitter jag i bilen på väg hem från Krotien! Landade vid 12 inatt och sen har jag kört en bit men nu är det pappa som kör :) Är i västerås ungefär så har väll 40 minuter hem till Örebro!
Har varit en toppenresa men superväder och sjukt varm! Så antar att jag är rätt brun nu även om man inte riktigt märker det själv förrutom bikiniränderna ;)
Tyvärr har jag inte med mig sladden till datorn så dom 1200 bilderna som har tagits får komma upp lite succesivt under veckorna. Tänkte göra lite inlägg med lite bilder och text under varje bild så ni vet lite vart varje bild är tgaen och lite "historia" bakom :)
Såå nu läängtar jag massa hem till mina hästar och allt annat i huset!! Dessutom väntar en fest hemma! en fest till en glad tjej som nu sitter och bloggar i bilen men nyss fyllt 20!!! :D Party för mig hemma utan att ha mig närvarande ;) Men snart så är jag där iallafall! :D
Hoppas ni har haft det toppen här och att dom tidinställda inlägget kommit in som dom ska :)
Puss och Kram!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0