Dagens tävlingsresultat

Idag var Britney finare än någonsin!! Nej inte riktigt men fick lite känslan som jag hade under tiden i Holland! Då fick jag så himla mycket hjälp därborta och allt gick verkligen jättebra!!
En superlugn och arbetande liten häst hade jag som verkligen lyssnade på mig!! Var lång och låg under hela framridningen och framhoppningen gick också toppen!! Hon lyssande verkligen på varje signal och hon hoppade galet bra varje språng och kände verkligen att avsprångspunkterna också satt!
På banan var hon också helt faktastiskt!! Allt flöt på, linjerna vart jättebra, rytmiskt hela banan!! Superroligt att rida henne då! Dock blev det lite missförstånd på sista hindret... Vet inte riktigt vad som hände... men jag gjorde nog aldrig riktigt någon anridning utan tyckte vi kom bra och flöt på ur svängen och tror hon vart lite konfronterad också att det helt plötsligt stog en trippelbarr framför henne :P Så blev lite hopp rakt in i hindret. Men sen när hon visste att det var ett hinder där gick det galant! Blir så när hon är så himla lugn och nästan åt det "sega" hållet är jag inte riktigt med på hur jag ska rida henne och blir lite passiv.... Men nu vet jag det till dom andra dagarna och ska se till att vara noga med vart vi ska! Tur att det bara var framhoppningsklass idag! Är väll det som det är till för ;)
Supernöjd med dagen iallafall! Så nu är vi på väg hem och Britney får stanna kvar därborta :) har bästaste Emelie och Petra Karlberg som fodrar ikväll och imorn! Taack! :D
Sorry för dom kassa bilderna men mamma är inte en fotograf men ville visa det underbart fiina vattnet i bakrunden! Ligger helt fantastiskt fint och en otrolig tävlingsplats!!!
Jesper Nordstedt och Ulla :)
Kommer ett inlägg sen med lite bilder på tävlingsplatsen men nu ska jag äta :)

Kommentarer
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Duktiga ni! :D Synd att jag inte kunde vara där och fota, galet fin tävlingsplats ju! :O

2011-07-28 @ 23:42:02
URL: http://byall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0