En häst till riksmästerskapet

Idag red jag ut lite i skritt och trav på Britney med Alice och Yanara och sen red Isabell som är min farbror Marcus tjej ut på Calle. Supermysigt! Dock gick inte Calle helt rent. Prövade och sprang med han hemma och han är inte helt ren i stegen... Inte riktigt halt heller men något är det... Dom sprang en del i hagen imorse och Calle hade ett sår på ena benen när vi tog in dom så vet inte om det kan bero på något sånt :S Supertrist men inte så mycket man kan göra åt... Bara hoppas att det inte är något allvarligare än en stukning bara.
Isabell när hon red Z igår
Ska kolla hur han verkar imorn men som det ser ut nu så blir det bara Britney som följer med till Hammarö och byter då plats och tar Calles plats i 110. Supertrist då jag verkligen var sugen på att tävla Calle... Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... är ju trots allt levande djur vi tränar med... Ska vara glad att jag har en till häst att ta med mig iallafall!
Så imorn åker vi runt halv 1 tror jag. Tävlingen startar kl 15.00 och jag är nummer 9. Då är det en Clear Round framhoppningsklass och första kvalet är sen på fredag :) Kommer bli grym uppdatering från riksmästerskapet för har med datorn, kameran med sladd, filmkameran med sladd och internet modemet!! Så lita på superuppdatering!!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Paulina

sv: Tack! Jag red honom för att tjejen som hade honom hade helt enkelt inte tid för hon studerade så mycket just den tiden. Jag tävlade bara 90cm med honom men å andra sida tävlade jag bara honom två gånger. (:

2011-07-28 @ 00:22:50
URL: http://nollanolla.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nej! Calle :( Hoppas det inte är allvarligt.. Jag känner mig ju sårbar med bara en pålle.. skulle vilja hitta en bra unghäst men man är ju inte gjord av pengar..

2011-07-28 @ 12:52:22
URL: http://pauiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0