Firande firande!

HEj på er!!
Hade lite firande även idag efter jobbet :) min underbara kusin Martina fyller år imorn så vi hade mormor och morfar och moster här och firade våran "36" års dag (hon blir 16 o jag blir 20). Så efter jobbet kom jag hem och åt lite gott och en superfin tårta som Martina hade bakat så duktigt!
Sen blev det lite paketöppning även idag :) Blev inte mycket hästrelaterat men massa fina saker!
Sen fick jag också ett superroligt forfest spel där man får ett kort och att man under kvällen ska göra något speciellt. Ex alltid börja meningen med att säga första orden högt, hoppa till för någon helt plötsligt och komma emd osammanhängade förklaring till varför :P
Är nog ett jätteroligt spel som jag får se till att använda på nästa förfest jag styr!
En bild där man ser hela handduken jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0