Today I´m old!

Hej på er!!
Nu har jag haft lite firande och grillning med familj och kusin :)supermysigt!!
Under förmiddagen red jag Lilla B i paddocken som skötte sig super! Lite på tårna och tog en stund innan jag fick henne att slappna av och jobba men sen var hon super! Red henne ett ganska lungt pass med lite galopp och jobbade mest på att få henne att släppa i sidan bli lång och låg.
Sen skrittade jag ut på calle ca 1,5 timma. Skulle egentligen ridit ut men fick ett skype samtal på telefonen från underbara Emma från cypern så blev att prata med henne under hela uteritten och lite till! Supermysigt!! (om man bortser från alla galna bromsar!!!)

Sen grillade vi som sagt med kusin och familj och jag fick lite presenter :) 
Köpte mig en piketröja som var grön med röda detaljer som blir sjukt snyggt till dom röda ridbyxorna! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

fin blogg =)

2011-07-18 @ 00:45:35
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0