Borta bra men hemma bäst!

Imorse vad jag ute och gick med min stjärna till häst! Ska försöka gå med lilla B också ikväll om jag hinner och om det slutar regna!
Slutar om ca en halvtimma och då blir det hemfärd! Syster kommer hem från semester så vi skulle äta något tillsammans så får se om jag hinner mig ut på en tur till stallet efteråt :)
Imorn är jag ledig från jobbet så då blir det massa packade till Peace and Love!!! :D Superdupertaggad!!! Dock lite nervös oxå! Vad ska man ha med sig?! ... Men hoppas på att det blir bra! Får väll ta en shoppningrunda i Borlänge i värsta fall ;)
Jag, Calle och Ekan på träningen

Kommentarer
Postat av: Linde

Och så gör jag det några timmar efter jag skrivit det där! :D Jag går Back to Brantsberg i augusti, haha :D Qusan med andra ord^^

2011-06-26 @ 18:48:26
URL: http://lindema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0