Lollo lost i sadeldjungeln...

Jag är så sugen på att skaffa mig en ny sadel!! Nu rider jag i en Prestiga gold star (tror ja den heter) som funkar bra och sen har jag en prestige silver star. Men är sugen på att köpa mig en rätt ordentlig "kvalitésadel". Vet dock inte vad för någon jag vill ha. Vore kul att ha en "egen" sadel som man kan rida på alla sina hästar och som har bra läder och håller länge :)

Prestige Arezzo! Snygg va?

Hört mycket gott om flera sadlar... Har ni några bra tips på sadlar? Har fått lite förslag på butet, prestige arezzo...
Behöver verkligen massa tips på bra sadlar! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Det var jättehärligt!

2011-06-17 @ 09:43:48
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag har en Stübben artus flatback till salu? Men den är svart :/ Gudomligt skön, men passar inte min pärla :(

2011-06-17 @ 10:20:00
URL: http://pauiva.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har en Prestige Paris till salu du gärna får prova! Det är en av deras mer exklusiva modeller. Finns i Hallsberg!

2011-06-17 @ 13:22:02
Postat av: Josefin Larsson

DEVOCOUX är givet om den ska passa på många hästar. Oslagbar. Jag, Niklas o ännu fler i vårt stall har Devocoux Biaritz. Prova!

2011-06-18 @ 08:35:43
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jag rider i Amerigo och vega sadlar, riktiga kvalitets sadlar! säljer även en amergio DJ om du är intresserad, annars om jag var du så skulle jag satsa på en butet eller Bruno Delgrange :) riktiga drömsadlar! Sen är väl amerigo det skönaste jag suttit i och kommer i alla olika möjliga modeller och utseende, Så: amerigo, vega, butet eller bruno sadel för din del! ;)

2011-06-20 @ 17:08:58
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Butet = överskattad stjärtlapp.

BD = ja det är ju modernt nu.

Amerigo - finns de än....



Testa en Antares istället. Kolla sadelkammaren.nu, de har filial i Örebro.

2011-06-20 @ 22:15:21
Postat av: emma

Equipe

Bruno delgrange! :-)

2011-06-21 @ 09:57:33
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åk förbi törsjö och prova malins devoucox,(den är inte till salu )men du kan ju prova modellen=)

2011-06-22 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0