Old is new...

Nu ska ni få se vad jag har hittat!! Det var ett tag sen jag hittat dom men har fixat iorning dom och grejat. Jag har nämligen hittat en guldgruva med massa hästsaker uppe på våran vind! Mängder av lokselar, gamla körträns, draglinor etc. Tror dom måste ha haft värsta jordbruket med hästarna!
haha, iallafall om jag får fantisera! För det var nog nästan 10 lokselar däruppe och hittade också 2 superfina! (OBS! Superfina innebär att dom även var delvis gråa av allt damm och allt skit dom fått på sig i sina dagar) Smörjde upp dom och sen tog vi med dom under våran tur till Loke!
Här får ni se hur dom sitter på Loke. Var inte ens ett alterlnativ att pröva på mina sporthästar som skulle drunka i dessa huvudlag :P Så tänk tillbaka ganska många årtionden så håller ni inte med mig att dom var sjukt snygga?

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Yees. Är ju 19 men valde att hoppa av under det första gymnasieåret och sen börja om igen.

Tack! :)

2011-06-02 @ 17:35:53
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0