Hästdag!

Hej på er!
Var imorse på Eklunda med Z för att kolla om hon var dräktig vilket hon var! :D wii!
Så i mitten på juni ska vi iväg på 40-45 dagars koll och se hur det tar sig! Jätteroligt verkligen!
Sen var jag och syster ute och gick med Yanara och Z så dom fick äta lite gräs. Supermys och hade massa att prata om! Vi som inte ses så ofta x)
Red Britney och Calle idag! Britney red jag på 3 delat bett (brukar annars rida på ganska milt 2 delat alt hackamore) hon skötte sig bra men kändes som bettet blev lite skarpt stundtals. Tror det är rätt bra att rida ut på men på banan blev hon istället lite hög i nacken med det. Men som sagt duktig ändå. Jobbade henne mycket i galopp idag vilket hon gjorde toppen!
Calle fick sig också ett pass i paddocken och han var också superfin! Red honom med sporrar då han blir lite loj ibland och stundtals tycker jag jag fick honom att trampa på super!
Så nu har jag precis kommit in och ska plugga företagsekonomi... >.< Har tenta jag ska göra ikväll och sen massa inlämningsuppgifter jag segat med >.<
Z i Askersund 1m.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad kul med z!!! Hoppas allt går vägen nu! Ska hålla tummarna! :D <3 Saknar dig!

2011-05-26 @ 14:00:21
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0