So we crawl, until we can walk again...

Morgonen idag bestod av ridning av Calle i paddocken :) Superduktig var han! Lite stark men har å andra sidan ridit ut han mest nu efter västervik så det var väll inte så konstigt heller :P
Longerade lilla Britney som oxå var super! Lite svår att få igång men gick superfint hela passet igenom! Snälla Emelie mockade åt mig mot att jag skjutsade in henne till stan för en trip till STHLM imorse :)
Sen har jag jobbat för fullt 11-20.
Nu ska jag nog kolla lite på film eller så innan jag somnar :) ev också föra över pengar på kortet för att åka till Media Markt. Fick info om att Media Markt har 1 års jubileum imorn till och med den 29 men superpriser! Så beror på hur mycket folk det är kl 10 när dom öppnar om det är någon ide att ta sig dit. Men är galet supen på en laptop så får se hur det bli :)
Någon bra ide på laptop osåfall? Någon som har en Mac Book? Den nya :)
En bild på mig och PW från i fredags när jag hoppade henne :) Med bästaste Sofia som tränare! Är så glad att ha henne  i stallet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0